https://www.facebook.com/hits.set

https://www.facebook.com/hits.set
Dj Arkın

13 Nisan 2010 Salı

90's TÜRKÇE ŞARKI ARŞİVİ KAÇIRMAYIN.......................


A

1. Ajda Pekkan - 365 Gün
2. Ajda Pekkan - Sana Bana Yeter
3. Ajda Pekkan - Sarıl Bana
4. Ajlan - Tutunup Kendime
5. Ajlan - Var mısın
6. Akın - Rebeka
7. Akrep Nalan - Halikarnas
8. Akrep Nalan - Sarhoş
9. Ali Güven - Yadigar
10. Ali Güven - Yolcu
11. Asya - Neyleyim
12. Asya - Romantik Aşk
13. Aşkın Nur Yengi - Nazlanma
14. Aşkın Nur Yengi - Sıramı Bekliyorum
15. Aykut Hakan Ayşe - Çilli Bom
16. Aylin Livaneli - Bana Müsade
17. Aylin Livaneli - Çakmak Çakmak
18. Ayna - Mahzen
19. Ayna - Ölünce Sevemezsem Seni
20. Aysegül Aldinç - Alimallah
21. Aysegül Aldinç - Beni Hatırla
22. Aysun Kocatepe - Bir Naz Bir Naz Olmaz ki
23. Ayşen - Aman Be
24. Ahmet - Gel Diyorum
25. Ahmet - Sonsuz Çile

B

1. Banu Zorlu - Vay Başımıza Gelen
2. Barış - Sarar Yine
3. Barış Manço - Allah`ım Güç Ver Bana
4. Barış Manço - Dıral Dede` nin Düdüğü
5. Bay X - Aşkına Kül Oldum
6. Bay X - Ateşine Yanayım
7. Bay X - Darılma Bana
8. Bay X - Sana Değmez
9. Bendeniz - 80 Günde Devr i Alem
10. Bendeniz - Elveda Dedin
11. Bendeniz - Müjdeler Ver
12. Bendeniz - Ya Sen Ya Hiç
13. Beyaz Önlük - Son Defa
14. Birkaç İyi Adam - Alırım Akıllarını
15. Birkaç İyi Adam - Birkaç İyi Adam
16. Bora Öztoprak - Akdeniz Geceleri
17. Bora Öztoprak - Seni Seviyorum
18. Burak Aydos - Esmer Yarim
19. Burak Kut - Bebeğim
20. Burak Kut - Benimle Oynama
21. Burak Kut - Sevgi Hırsızı
22. Burak Kut - Yaşandı Bitti
23. Burcu Güneş - Alimallah
24. Burcu Güneş - Amaney
25. Banu Zorlu - Acilen

C-Ç

1. Candan Erçetin - Sevdim Sevilmedim
2. Candan Erçetin - Umrumda Değil
3. Candan Erçetin - Yalan
4. Cartel - Cartel
5. Cartel - Evdeki Ses
6. Cartel - Party
7. Cem Özer - Adını Suya Yazdım
8. Cem Özer - Beklerim
9. Cem Özer - Hummalı Aşk
10. Cem Özer - Sosyeten Uymaz
11. Cemali - Biliyorum Sonunu
12. Cemali - Duymak İstiyorum
13. Cemali - Şimdi Hayallerdesin
14. Çağrı - Güneşlerime Kar Yağdı
15. Çağrı - İpek Oteli
16. Çelik - Ateşteyim
17. Çelik - En Sevdiğim Olur musun
18. Çelik - Kim Daha Çok Seviyor
19. Çelik - Meyhaneci
20. Çelik - Yaman Sevda
21. Çiler - Uçalım mı (Albüm Version)
22. Çiğdem Tunç ve M. Ali Erbil - Biz İkimiz
23. Çiğdem Tunç ve M. Ali Erbil - Kızma Birader
24. Çıtır Kızlar - Bana mı Sordun
25. Çıtır Kızlar - Yaşanacaksa Yaşanacak
26. Çıtır Kızlar - Çıtır Kızlar.mp3

D

1. Defne Samyeli - Sensiz Seninle
2. Demet - Allah Görür
3. Demet - Arnavut Kaldırımı
4. Demet - Kınalı Bebek
5. Demet - Şikayetim Var
6. Demet - Yarın Olmaz
7. Demet - Zar Attık
8. Demet Akalın - Asla Affedilmez
9. Demet Akalın - Sebebim
10. Deniz Arcak - Canın İsterse
11. Deniz Arcak - Eller Ağlatır
12. Deniz Arcak - Saçma Sapan İspanyol
13. Deniz Arcak - Sonsuzluk Trenleri
14. Deniz Arcak - Yağmurdan Kaçarken
15. Deniz Seki - Ahmet
16. Deniz Seki - Ey Kalbim
17. Deniz Seki - Kop Gel Günahlarından
18. Deniz Seki - Yeter ki Sev
19. Doğuş - Gamsız
20. Doğuş - Hep Aynı Hikaye
21. Doğuş - Korkma Biz Genciz
22. Doğuş - Uyan
23. Dr.Tarık - Yengen Olur

E

1. Eda Berker - Beni Sana Hapsettin
2. Eda Özülkü - Parolayı Söyle
3. Eda Özülkü - Yolver Aşka
4. Ege - Delice Bir Sevda
5. Ege - Karanlıktan Aydınlığa
6. Ege - Sevdiğini Bil Yeter
7. Ege - Yaz Aşkım
8. Egoist - Töreler Aldı
9. Elif & Beyza - Cam Kırıkları
10. Elif - Vazgeçmek İçin Çok Erken
11. Emel - Erdal - Gittin Gideli
12. Emel - Hovarda
13. Emel - Rastgele
14. Emel Müftüoğlu - Faka Bastın
15. Emre - Çal Çal Oyna
16. Emre Altuğ - Yani
17. Emre Altuğ - İbret-i Alem
18. Ercan Saatçi - Sayenizde
19. Ercan Saatçi - Tam 14 Saat Oldu
20. Erdal - Canımın İstanbul Köşesi
21. Erdal - Tek Kürekçim Sensin
22. Erdem Alkın - Kevgir
23. Erhan Güleryüz - Güller Açtı
25. Erol Evgin - Ben İmkansız Aşklar İçin Yaratılmışım

F

1. Fatih Erdemci - Ben Ölmeden Önce
2. Fatih Erkoç - Geceler
3. Fatih Erkoç - Gel Demedin mi
4. Fatih Erkoç - Kör Kuyular
5. Fatih Erkoç - Oynatmaya Az Kaldı
6. Fatih Erkoç - Pıtı Pıtı
7. Fatih Erkoç - Sen Benimsin
8. Fatih Erkoç - Vefasız
9. Fedon - Aşığınım
10. Ferda Anıl Yarkın - Ağlayamam
11. Ferda Anıl Yarkın - Aşkın Yetmez
12. Ferda Anıl Yarkın - Cümbüş Cümbüş Yollar
13. Ferda Anıl Yarkın - Dikkat Et
14. Ferda Anıl Yarkın - Sonuna Kadar
15. Ferda Anıl Yarkın - Tanıma Beni
16. Ferda Anıl Yarkın - Üzülme
17. Ferda Anıl Yarkın - Zorlama Güzelim
18. Feridun Düzağaç - Adı Sevda
19. Feridun Düzağaç - Beyaz
20. Feridun Düzağaç - Lavinia
21. Feridun Düzağaç - Paranoya
22. Füsun - Ne Olur Bak Bana
23. Füsun - Tükendim

G

1. Grup Gündoğarken - Ankara`dan Abim Geldi
2. Grup Gündoğarken - Gibi Gibiyim
3. Grup Vitamin - Arabesk
4. Gökben - Aşka Çeyrek Var
5. Gökben - Lafı mı olur
6. Gökhan Aksoy - Yeniden Doğsam
7. Gökhan Kırdar - Anlarsın ya
8. Gökhan Kırdar - Tutunamadım
9. Gökhan Kırdar - Yerine Sevemem
10. Gökhan Tepe - Bayıldım
11. Gökhan Tepe - Dönmem
12. Gökhan Tepe - Zor Gelir
13. Gökhan Özen - Dayanamam
14. Gökhan Özen - Üşüyorum
15. Göksel - Kurşun-i Renkler
16. Göksel - Sabır
17. Göksel Gonca - Gönüllü Yazıldım
18. Gönül Gül - Birisine Birisine
19. Gülay - Cesaretin Var mı Aşka
20. Gülay Eralp - Kar Yangınları
21. Gülşen - Be Adam
22. Gülşen - Gel Çarem
23. Gülşen - Saz mı Caz mı

H

1. Hakan Peker - Amma Velakin
2. Hakan Peker - Ateşini Yolla
3. Hakan Peker - Barmen Minik
4. Hakan Peker - Efsane
5. Haluk Levent - Nerdesin
6. Haluk Levent - Sevenler Ağlarmış
7. Haluk Levent - Yollarda
8. Hande - Yoksun Yok
9. Harun Kolçak - Beni Affet
10. Harun Kolçak - Derman Olayım
11. Harun Kolçak - Dualarım Yoluna
12. Harun Kolçak - Gir Kanıma
13. Hazal - Bozuyorum Yeminimi
14. Hazal - Elden Yar Olmaz
15. Hazal - Sevdalım
16. Hülya Avşar - Ah Be Güzelim
17. Hülya Avşar - Sensiz Kaldım
18. Hümeyra - Ümitsiz Vaka

I-İ-J

1. İlhan İrem - Don Kişot
2. İlhan İrem - Hayatın Üçüncü Gözü
3. İlhan İrem - Sürgün Gibi Masallarda
4. İnan - Anlatmak Zor
5. Işığın Yansıması - Birden Bire
6. İzel - Acilen
7. İzel - Ah Yandım
8. İzel - Biz Hep Böyleyiz
9. İzel - Kızımız Olacaktı
10. İzel & Ercan - Bitmesin Bu Rüya
11. İzel & Ercan - İmkanı Yok
12. İzel & Ercan - İşte Yeniden
13. İzel Çelik Ercan - Ara Ara
14. İzel Çelik Ercan - Avuçlarım Kanıyor
15. İzel Çelik Ercan - Dönmelisin
16. İzel Çelik Ercan - Özledim
17. İzel Ercan - Sen Benimdin
18. Jale - Alavere Dalavere
19. Jale - Bu Şarkılar Senin İçin
20. Jale - Kolay Kolay
21. Jale - Sevdam Acıyor
22. Jale - Son Geceler
23. İlhan İrem - Ara Ara Beni

K-L

1. Kadir Tapucu - Ağır Ol
2. Kargo - Yüzleşme
3. Kargo - Yıllar Sonra
4. Kayahan - Beni Anlamadın ya
5. Kayahan - Kara Saplantım
6. Kayahan - Sarı Saçlarından Sen Suçlusun
7. Kenan Doğulu - Aşk Oyunu
8. Kenan Doğulu - Sımsıkı Sıkı Sıkı
9. Kenan Doğulu - Tek Kürekçim
10. Kenan Doğulu - Yaparım Bilirsin
11. Kerim Tekin - Akşamlar
12. Kerim Tekin - Cici Baba
13. Kerim Tekin - Kara Gözlüm
14. Kim Bunlar - Atabarı
15. Komedi Dans Üçlüsü - Elalarını Belalarını
16. Komedi Dans Üçlüsü - Komedi Dans Show
17. Kramp - Lan Noldu
18. Kıraç - Dağların Kadını
19. Kıraç - Talihim Yok Bahtım Kara
20. Levent Yüksel - Med Cezir
21. Levent Yüksel - Yeter ki Onursuz Olmasın Aşk
22. Limit - Romantik Serseri

M-1

1. Mansur Ark - Maalesef
2. Mansur Ark - Sana Demedim mi
3. Marşandiz - Aşkıma
4. Melis Sökmen - Ara Sıra
5. Melis Sökmen - Farfara
6. Melis Sökmen - Gemiler
7. Melis Sökmen - Maçka
8. Meltem Cumbul - Seninleyim
9. Merih - Acı Bana Yetmiyor
10. Merih - Can Ayazım
11. Merih - Yaban Eller
12. Meriç - Aşkım Bitmeyecek
13. Meriç - Sen Sev Yeter
14. Meriç - Şebboy
15. Mert Ekren - Alo Orda mısın
16. Mert Ekren - İçine Mi Düştüm Aşkın
17. Metin Arolat - Ayrılık Olmaz
18. Metin Arolat - Dert Değil
19. Metin Arolat - Elveda
20. Metin Arolat - Salla Gitsin
21. Metin Arolat - Yine Bir Başıma
22. Metin Özülkü - Aşk Masalı
23. Metin Özülkü - Bir Yemin Uğruna
24. Metin Özülkü - Seninle Olmak Var ya
25. Meçhul Şarkıcı - Garibim
26. Meçhul Şarkıcı - Seni Çok Seviyorum
27. Meçhul Şarkıcı - Vur Kadahe

M-2

1. Metiner - 7.4
2. Metiner - Gördüğüme Sevindim
3. Metiner - Kendin Çal Kendin Oyna
4. Metiner - Ya Sabır
5. Meyra - Ayrılık Bu
6. Meyra - Nur Topu
7. Meyra - Vallahi Olmaz
8. Meyra - Yüzümü Güldüremezsin
9. Mfö - Ali Desidero
10. Mfö - Mecburen
11. Mine - Oyun Bitti
12. Mirkelam - Ahu Gözlüm
13. Mirkelam - Her Gece
14. Mirkelam - Tavla
15. Murat - Yangın Var
16. Murat Başaran- Azıcık Ucundan
17. Murat Göğebakan - Ben Sana Aşık Oldum
18. Murat Göğebakan - Öyle ki Hasretimsin
19. Murat Kekilli - Bu Akşam Ölürüm
20. Murat Kekilli - Karagözlüm
21. Murat Kekilli - Turnam
22. Mustafa Sandal - Araba
23. Mustafa Sandal - Bize Gidelim
24. Mustafa Sandal - Bu Kız Beni Görmeli
25. Mustafa Sandal - Dokunsana
26. Mustafa Sandal - Jest Oldu

N

1. Nalan - Bunun Adı Sevda
2. Nalan - Cansuyum
3. Nalan - Kara Yas
4. Nalan - Ölür müsün Öldürür müsün
5. Nazan Yeşiltan - Küçüçüğüm
6. Nazan Öncel - Aynı Nakarat
7. Nazan Öncel - Aşk Beklemez
8. Nazan Öncel - Ben Böyle Aşk Görmedim
9. Nazan Öncel - Gitme Kal Bu Şehirde
10. Naşide Göktürk - Kan Kırmızı
11. Naşide Göktürk - Sakın Ha
12. Nejat Çarkacı - Akasya Kokulu Yarim
13. Nezih Ünen - Karnaval
14. Nezih Ünen - Çingene Yüreğim
15. Nilüfer - Kavak Yelleri
16. Nilüfer - Yeniden Sev
17. Nilüfer - Şov Yapma
18. Nilüfer Örer - Mevsim Bahar
19. Nilüfer Örer - Şımarık
20. Niran Ünsal - Beyaz Sevda
21. Niran Ünsal - Fetbaz
22. Niran Ünsal - Haktan
23. Nükhet Duru - Nerde
24. Nükhet Duru - Yarimsin

O-Ö

1. Okan Akdeniz - Deli Divane
2. Okan Akdeniz - Hasret
3. Onur Mete - Adaletsiz Yar
4. Orçun - Ama Yine de
5. Orçun - Bak da Gör
6. Orçun - Gece İnmeden
7. Oya & Bora - Ara Beni
8. Oya & Bora - Ayrılık Zamanı
9. Oya & Bora - Miskin
10. Oya & Bora - Seni Bana Yazmışlar
11. Oya & Bora - Tasvir-i Şikayet
12. Oya Bora - Saraylı
13. Ozan - Hadi Gel
14. Ozan - Havamdayım
15. Ozan - Hello
16. Ozan Orhon - Canımsın Canım
17. Ozan Orhon - Saman Alevi
18. Ozan Orhon - Zeynep
19. Özlem Tekin - Aşk Herşeyi Affeder mi
20. Özlem Tekin - Duvaksız Gelin
21. Özlem Tekin - Yar Bana Varmadı

P-R

1. Pınar Aylin - Adam Olaydın
2. Pınar Aylin - Dont Make Me Wait
3. Pınar Aylin - Ya Sen Gidip de
4. Pınar Aylin - Yalvaramam
5. Pınar Aylin - Çöl Fırtınası
6. Rafet El Roman - Affetmem
7. Rafet El Roman - Amerika
8. Rafet El Roman - Nerdesin
9. Rafet El Roman - Seni Seviyorum
10. Rafet El Roman - Seni Sevmiyorum
11. Rafet El Roman - Şu Hayatta
12. Ragga Oktay - Çukulata Kız
13. Refleks - Sen Hep Benimsin
14. Rengin - Aldatıldık
15. Rengin - Le Le Le
16. Rengin - Yanlız Gece
17. Reyhan Karaca - Gölge Çiçeği
18. Reyhan Karaca - Gücüm Ona Yetmiyor
19. Reyhan Karaca - Sevdik Sevdalandık
20. Reyhan Karaca - İki Gözüm
21. Rober Hatemo - Bensiz Ölmek Yoktu
22. Rober Hatemo - Esmer
23. Rober Hatemo - Niyetimi Bozdum
24. Rüya Ersavcı - Akşam Delisi
25. Rüya Ersavcı - Esas Oğlan

S-1

1. Sarp - Nikah Masası
2. Sarp - Siyahın Matemi
3. Seden Gürel - Aklımı Çelme
4. Seden Gürel - Bum Bum
5. Seden Gürel - Devlerin Aşkı
6. Sencer - Kapımın Kilidi Yok
7. Serdar - Nereye Kadar
8. Serdar Ortaç - Aşkın Kitabı
9. Serdar Ortaç - Ben Adam Olmam
10. Serdar Ortaç - Dert Gecesi
11. Sertab Erener - Ateşle Barut
12. Sertab Erener - O Ye
13. Sertab Erener - Sakin Ol
14. Sevda - Başımın Belası Gönlüm
15. Seyyal Taner - Alladı Pulladı
16. Seyyal Taner - Sen Çok Yaşa
17. Sezen Aksu - Belalım
18. Sezen Aksu - Gülümse
19. Sezen Aksu - Hadi Bakalım
20. Sezen Aksu - Şinanay
21. Seçil - Rabbena
22. Seçil - Uhde
23. Seçil - Unutursun Gönlüm
24. Sibel Alaş - Adam
25. Sibel Alaş - Bin Yıldız

S-2

1. Sibel Alaş - Bende Hüküm Sur
2. Sibel Bilgiç - Alışamadım
3. Sibel Gürsoy - Beni Düşün
4. Sibel Sezal - Gece Ay Şahit
5. Sibel Tüzün - Beni Bağlamaz
6. Sibel Tüzün - Dedikodu
7. Sibel Tüzün - Gözümün Bebeği
8. Sibel Tüzün - Kaçın Kurası
9. Sibel Tüzün - Seni Sana Bıraktım
10. Sima - Adresim Aynısı
11. Sima - Herşeye Rağmen
12. Sinan Erkoç - Havam Yerinde
13. Sinan Erkoç - Hocamın Evleri
14. Sinan Erkoç - Oyna
15. Sonat Bağcan - Nereye Gidiyorsun
16. Soner Arıca - Deniz Gözlüm
17. Soner Arıca - Sen Türküler Söyle
18. Soner Arıca - Vefasız
19. Suat Suna - Ansızın Çektin Gittin
20. Suat Suna - Elbet Birgün (Acılar İçindeyim)
21. Suat Suna - Hasret Fenerleri
22. Suavi - Ve Yine de
23. Suavi - Yıllar Sonra
24. Suavi Karaibrahimgil - 1965

Ş-T

1. Tarkan - Hepsi Senin mi
2. Tarkan - Kıl Oldum
3. Tarkan - Unutmamalı
4. Tarkan - Çok Ararsın Beni
5. Tayfun - Ben Hancı Sen Yolcu
6. Tayfun - Hadi Yine İyisin
7. Tayfun - Seninle Ölürüm
8. Teoman - Ne Ekmek Ne de Su
9. Teoman - Papatya
10. Tetris - Ne İşi Var
11. Tufan - Gül Bana
12. Tulga - Ay Bu Kız (Remix)
13. Tuncay Vural - Demek ki Neymiş
14. Tuğrul Arsever - Benden Günah Gitti
15. Tuğçe San - Bile Bile Sevdim
16. Tuğçe San - Neredesin
17. Tuğçe San - Prenses
18. Tüzmen - Son Rüya
19. Şahsenem - Gözyaşlarım Anlatır
20. Şahsenem - O Bu Gece Gelecek
21. Şebnem Ferah - Bu Aşk Fazla Sana
22. Şebnem Ferah - Vazgeçtim Dünyadan
23. Şebnem Paker - Dinle
24. Şebnem Özsaran - Biraz Sevgi Vardı
25. Şebnem Özsaran - Mega Megaloman
26. Şehnaz - Sen Yağmur Ol Gel

U-Ü

1. Ufuk & Ercan - Amaney
2. Ufuk & Ercan - Ebabil
3. Ufuk & Ercan - Hebelüp
4. Ufuk & Ercan - Sen Korkma Bebeğim
5. Ufuk Bigay - Bir Numara
6. Ufuk Bigay - Tango
7. Ufuk Bigay - Öpmeye Doyamadığım
8. Ufuk Yıldırım - Çabuk Gel Annem
9. Umay Umay - Bozdur Yeminleri
10. Umay Umay - Düşmedim Daha
11. Umay Umay - Hareket Vakti
12. Uzay - Az Giden Uz Gider
13. Ümit Sayın - Ben Tabii ki
14. Ümit Sayın - Caneylom
15. Ümit Sayın - Gül Beyaz Gül
16. Ümit Sayın - Güller Ağlamaz
17. Ümit Sayın - Hicran
18. Ünlü - Rüya
19. Ünlü - Son Defa
20. Üçgen - Ben Bir Anda

V-Y

1. Vega - Tamam Sustum
2. Volkan Konak - Efulim
3. Volkan Konak - Hey Gidi Karadeniz
4. Yasak Elma - Akdeniz
5. Yasak Elma - Haremde Dans
6. Yasak Elma - Özel Bir Gece
7. Yaşar - Birtanem
8. Yaşar - Divane
9. Yaşar - Kumralım
10. Yaşar - Kör Bıçak
11. Yaşar Gaga - Gizli Bahçe
12. Yaşar Gaga - Konuşalım, Sevişelim, Kırıştıralım
13. Yaşar Kurt - Kamyonlar Kavun Taşır
14. Yaşar Kurt - Korku
15. Yeliz - Sel Suyu
16. Yeliz - Tut Şu Çeneni
17. Yeşim - Mustafa
18. Yeşim Dönüş Işın - Affet Beni
19. Yeşim Dönüş Işın - Ben Böyle Sevdim
20. Yeşim Salkım - Ben Yoldan Gönüllü Çıktım
21. Yeşim Salkım - Deli Mavi
22. Yeşim Salkım - Hiç Keyfim Yok
23. Yeşim Salkım - Son Sigara
24. Yıldız Tilbe - Delikanlım
25. Yıldız Tilbe - El Adamı

Y-Z

1. Yonca - Her Daim
2. Yonca - İtirazım Var
3. Yonca Evcimik - 8.15 Vapuru
4. Yonca Evcimik - Abone
5. Yonca Evcimik - Bandıra Bandıra
6. Yonca Evcimik - Henüz Çok Gencim
7. Yonca Evcimik - Kendine Gel
8. Yonca Evcimik - Tükendik
9. Yoncaladi - Sana Birşey Olmasın
10. Yoncalodi - Fal
11. Yıldız Tilbe - Dillere Destan
12. Yıldız Tilbe - Mühür Gözlüm
13. Yıldız Tilbe - Vuracak
14. Zafer Peker - Diyemedim
15. Zafer Peker - Güllerim Solmadan
16. Zafer Peker - Hadi Bana Eyvallah
17. Zafer Peker - Kafayı Taktım Sana
18. Zafer Peker - Sevdim Ağladım
19. Zafer Peker - Ya Seninle Ya Sensiz
20. Zerrin Özer - Hep Bana
21. Zerrin Özer - Olay Olay
22. Zerrin Özer - Paşa Gönlüm
23. Zeynep Dizdar - Vazgeç Gönül
24. Zuhal Olcay - İyisin

LİNKLER DAHA SONRA EKLENECEK..............DJ ARKIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder